Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Моє нове життя почалось з вишивки. І я дуже люблю цю справу.

неділю, 13 лютого 2011 р.

Відпочиваю



КИ вот он готов - твой портрет... Смотри... 
Любовь к жизни - вот твое главное качество, которое дарит тебе и доброту, и чувство юмора, и любознательность, да много чего... Твое жизнелюбие - это прекрасно... И я старалась показать его на холсте... А получилось ли у меня - решать тебе. Было приятно с тобой пообщаться! (:image
Пройти тест

Відпочиваю сьогодні.
Картину свою закінчила  . З понеділка несу в багетку.
А планів на майбутню вишивку вже дуже багато.
І блогом треба зайнятись.

3 коментарі:

  1. я також зара пройшла!Дякую!Цікавий тест!

    ВідповістиВидалити
  2. а в мене вийшло так само як в тебе :)
    чекаю на фотку готової роботи ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Ірино, заходь за нагородою http://ira-handmade.blogspot.com/2011/02/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити