Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Моє нове життя почалось з вишивки. І я дуже люблю цю справу.

понеділок, 21 лютого 2011 р.

Трішки містики.

    Минулої п"ятниці я з чистою совістю взялася за нову роботу і.....нічого з того не вийшло.
Просто містика. Така маленька робота а я декілька раз помилялась, порола, наново розмічала. Навіть чоловік з мене сміявся. Мовляв, втрачаю кваліфікацію.
   І тільки сьогодні я вирішила провести дослідження. , ну чому не вдається ?
І отримала пояснення. Дійсно містика якась.
Але роботу відкладаю і берусь за ще один довгобуд :)
Попробую вам його зараз показати.

2 коментарі:

  1. заінтригувала :)
    але раз дійсно не йде, то і правда не треба мучитись
    а довгобуда не видно :(

    ВідповістиВидалити
  2. Пардон, вчора не получилось. Я вже виправилась .

    ВідповістиВидалити