Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Моє нове життя почалось з вишивки. І я дуже люблю цю справу.

суботу, 5 лютого 2011 р.

Ідея фікс.

Ще коли була в Києві на обстеженні побачила в магазині чудовий набор для вишивання і "захворіла" ним.
Залишилось ще трішки, але на фоні дівчаток вишивальниць моя робота йде повільно, бо деколи вишиваю пару годин в тиждень. Станом  на сьогоднішній вечір робота в такому стані.

Залишилось довишити бісером квіточки .
В мене ця картина викликає хвилю емоцій. Дуже мені подобається.
Набір для вишивання "Чарівна мить" називається "Материнство"...
Ох, похвалю сама себе і біжу працювати...така краса !

9 коментарів:

  1. Іра,ти МОЛОДЕЦЬ!!!!!!!!!Така расота!!!очей не відірвати...натхнення тобі

    ВідповістиВидалити
  2. Гарно, вже хочеться швидше побачити завершену роботу !

    ВідповістиВидалити
  3. Ірусь, нічо собі помаленьку вишиваєш!!!!
    та ти МОЛОДЧИНА!!!!! клас!!! я просто в захваті!!!!
    і картина вийде суперова!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивая картина получается. Чей это дизайн? Желаю ровных крестиков)

    ВідповістиВидалити
  5. Nata76 - Дизайн ТОВ ВД "Промінь" ,м.Харків, а іншими словами "Чарівна Мить"

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно виходить!! В закінченому варіанті взагалі шедевр буде!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ти молодчинка!Дуже гарна робота!І акуратна!Хочеться вже побачити її оформлено!

    ВідповістиВидалити