Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Моє нове життя почалось з вишивки. І я дуже люблю цю справу.

суботу, 15 січня 2011 р.

Уря ! Уря ! Уря !

А я виграла цукерочку, таку смачнющу , від Nataly !!!!
Не вірю до сих пір, що таке могло статись, бо ніколи нічого не вигравала...в лотерею принаймі .
Отаку красу
Я ще не уявляю, що буду робити з такою красою, бо листівки це з розряду моїх фантазій.
Але стимул є ,треба починати.

І трошки про неприємне.
Чому не хотілось нічого робити і писати.
Купив мені чоловік літом собаку, вівчарку, щоб повернути мене до життя і нашого синочка, після того як я попала в страшне ДТП і наш син пережив сильний стрес , тому що мама раптом десь пропала.
Ця собацюрка дійсно вселила у нас віру в краще, подарувала нам свою любов і відданість....але, є такі люди, які не можуть дивитись спокійно на чуже щастя.. І нашу Русічку холоднокровно отруїли.
Паталогоанатом сказав що все зроблено професійно і вона мала пропасти через 24 год. Але наше сонечко боролось майже два дні....і в мене перед очами стоїть її погляд, такий переляканий, коли їй вже було погано і я не могла зрозуміти що з нею...
Стає страшно, коли думаєш що такі люди живуть поруч з тобою, посміхаються тобі ...а за твоєю спиною перетворюються в потвор...

6 коментарів:

  1. КАПЕЦЬ!...То я про "сусідів"...тікати тре від них!

    А про цукерочку-ВІТАЮ!!!!Сина,як витяг той папірчик-ми тішились всі разом не знаю як!!!Я дуже рада,що виграла саме ти!ТЕПЕР МУСИШ почати робити щось !!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ірино! Вітаю з таким чудовим подарунком - якщо є бажання , то ти знайдеш що з ним зробити ( я сама закинула вишивку і вивчаю ази скрапбукінгу. Це так цікаво !).
    Бажаю тобі якнайшвидше відійти від стресу, набратися сили і терпіння , одним словом - швидкого одужання ! (Тепер мені зрозумілі слова " Вчуся жити заново...").
    А сусіди - про них взагалі не хочеться говорити, вони , мабуть , у всіх одинакові...

    ВідповістиВидалити
  3. Наталь, я вчора навіть вже фантазувала, щоб то таке зробити.

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з виграною цукеркою! А я не повірила своїм очам побачивши тебе! Рада дуже! ажаю натхнення, успіху і сил!

    ВідповістиВидалити