Про мене

Моє фото
Львів, Ukraine
Моє нове життя почалось з вишивки. І я дуже люблю цю справу.

пʼятницю, 14 січня 2011 р.

Про ПІФ. .

Я трошки маленька куцька, тому що  прийняла участь в одному ПІФі від  Ірини і за правилами гри, мала оголосити набір учасників для свого ПІФа...
Але почався 2011 у мене не дуже весело і не було відповідної мельодії ...
Отож , читаєм уважно !
Я розшукую своїх ПФочок на 2011 рік у кількості 3 чоловік !
Хто хоче отримати від мене подаруночок у вигляді вишивки , або з елементами вишивки - зголошуйтесь в коментарях.
Можливо це буде сюрприз , бо одна чарівна дівчина  мало -помалу відкриває мені світ листівок ручної роботи.
Ласкаво прошу ! (...і з нетерпінням чекаю)

7 коментарів:

  1. Я!Я!Я!Я хочу бути твоєю ПІФФОЮ!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. З превеликою радістю записую тебе у свої ПІФочки !

    ВідповістиВидалити
  3. То давай і я буду тою піфою, таке смішне слово))))) але до кінця нерозумію суті того)))

    ВідповістиВидалити
  4. Соломійка - ПІФочкою . Ось як мені пояснювали ""PLAY iT Forward"-він же PIF або ПІФ.Умови його такі-хтось у себе на сторінці оголошує набір ПІФів - трьох людей, для яких протягом року має виготовити подарунки своїми руками, а кожен з тих трьох повинен також виготовити подарунки теж трьом людям, оголосивши у себе на сторінці про свій набір ПІФів. Таким чином получається безперервний ланцюжок подарунків. Просто так , від щирого серця."

    ВідповістиВидалити
  5. Якщо чесно, то оце щойно зрозуміла, що то за звір такий - ПІФ :)))))))) Я теж хочу в таке пограти, дівчата, просвітіть темноту. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  6. Олічка а от я Соломійці розписувала про ПІФ. Тобто я є ПІФою в Ірини і відповідно маю набрати своїх трьох піфочок і зробити їм сюрпризи- презенти.
    Пропоную стати моєю четвертою ПІФочкою (відійдем від стандартів )

    ВідповістиВидалити